söndag 22 augusti 2010

Panik!!!

Har börjat bli sjukt nervös inför tisdagens ÄP och framför allt inför onsdagens samtal för att få veta hur det gått med äggen. Tog Pregnylen för en timme sedan och har frösökt intala mig att det är sista sprutan och att vi ska lyckas.

Men så när maken (höll på att skriva sambon) gick och la sig så kände jag hur paniken började komma krypande. Nu sitter jag här och får kämpa för att kunna andas lugnt och inte storgråta. Jag är så rädd för det där samtalet! Just nu känns det som om jag inte skulle klara ett negativt besked till. Som att jag kommer att gå sönder.

En stor del av mig vågar tro på att vi kommer att lyckas denna gången. Men en liten del av mig säger att jag bara inbillar mig och att jag kommer att bryta ihop igen på onsdag. Jag hatar den delen...

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummar och tår för att det är er tur nu!!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är nervös... Här hålls det också tummar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas hoppas! Håller allt jag har!

    kram Anna

    SvaraRadera