måndag 30 augusti 2010

Gulligt missförstånd

Makens lilla systerdotter hade råkat höra när familjen pratade om att vi hade fått ett ägg insatt. Hon hade frågat om det och något hade skämtat och sagt något i stil med att det var ett vanligt hönsägg. Hon hade väl gått och grubblat på det här ett tag och senare sagt åt sin mamma: "Du, när X och X får sina kycklingar så får dom i alla fall inte vara på mitt rum!"

Har småskrattat åt detta hela morgonen.

För övrigt så känner jag mig väldigt lugn och trygg, inte nervös kring resultatet. Lär väl ändra sig när TD n'rmar sig. Skönt då att vi drar på semester på onsdag!

3 kommentarer:

  1. Haha, va gulligt! Hela denna cirkus är svår att förstå för mig som är mitt i den, så att ett barn missförstår den är ju inte konstigt! =)
    Kram/HK

    SvaraRadera
  2. Åh, vad sött! Småfnissade för mig själv när jag läste det! :-)

    SvaraRadera
  3. Hallå? Hur går det? Hur mår du?

    SvaraRadera