tisdag 16 november 2010

Ingen anledning till oro

Eftersom jag började skriva på den här bloggen helt och håller för min egen skull så glömmer jag ibland (ofta) bort att det faktiskt finns folk som följer det jag skriver och som tänker på mig och oroar sig för mig. Tro mig, så nonchalant mot människor brukar jag inte vara och jag ska försöka skärpa till mig.

Anledningen till att jag inte skrivit något på sistone är att det helt enkelt inte hänt så mycket osm jag tycker varit värt att skriva om här. Den lilla blödningen för en vecka sen var tydligen tack och lov falskt alarm - inga som helst tecken på mer sen dess.

Illamåendet vid hunger börjar lägga sig verkar det som men däremot så sitter tröttheten i och det med besked. Det är en annan anledning till att jag inte skrivit - har fullt sjå att försöka orka med att göra lite grejer här hemma och jobba. Har också grejer att reda ut med facket, med banken och andra roligheter.

Annars går jag mest omkring och pendlar mellan att vara i en liten bubbla av lycka över att vara gravid, emellanåt oroa mig för att allt står rätt till men för det mesta helt enkelt försöka förstå att jag faktiskt är gravid - att vi ska bli föräldrar.

Så sammanfattningsvis så är det bra med mig.
Är så tacksam att detfinns folk här som bryr sig om hur det går för mig och min man. TACK!

5 kommentarer:

  1. vad bra att du skriver
    jag hittade din blogg av en slump o borjade lasa den
    o sen blev du med barn
    och jag blev glad
    sen nar du inte skrivit pa nagra dagar tanker jag
    ar allt ok? haha fast jag inte kanner dig alls
    lycka till
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har läst din blogg ett tag och jag måste säga att jag är så otroligt glad för er skull! Jag och min sambo har precis själv fått barn och jag är så glad att ni äntligen skall få känna hur underbart det är att vara förälder!
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att allt är ok! Hoppas du slipper fler röda droppar framöver. Kram

    SvaraRadera
  4. skönt att höra att allt är ok:) kram

    SvaraRadera
  5. Tack för dina tummar och tår :)
    Jag är också tacksam över det stöd jag fått på bloggen, så otroligt skönt!

    Hoppas allt fortfarande är bra med dig.

    Kram

    SvaraRadera