onsdag 3 november 2010

Inga större nyheter...

Inga uppdateringar från mig men det är väl mest för att det inte direkt hänt något de senaste dagarna. Vilket väl i den här situationen är bra. :-)

Jag är väldigt trött mest hela tiden. Illamåendet är lite värre, har inte kräkts än men mår småilla rätt ofta och jag är inte ett dugg sugen på mat. Försöker äta såklart, man måste ju ge knoddisen näring, men det blir också mycket bananer, digestivekex, clementiner och morötter.

Ska verkligen ta hand om mig själv och tvinga mig själv att stanna hemma från jobb om jag blir för trött. Igår var det rätt intensivt och när jag kom hem vid midnatt såg jag rätt sliten ut om jag ska säga det själv. Måste få mig själv att inse att jag inte måste ha 40 graders feber och hosta ut lungorna för att räknas som sjuk. Finns ju inga större anledningar i dagsläget att vara alltför lojal så som läget är nu...

Har fått en bloggaward som jag är jääteglad över - har inte glömt bort det, ska ta tag i det snart.

1 kommentar:

  1. Viktigt att äta och bra att du hittat något som faktiskt går ner. Och självklart ska du stanna hemma om du känner dig lite sjuk!! Ta det lugnt vännen!

    STOR KRAM

    SvaraRadera