torsdag 4 november 2010

Award!



Stolt och glad har jag de senaste dagarna fått inte bara en utan två awards från andra bloggare. Det går inte att beskriva hur skönt det är med det stöd och den värme och kärlek man får från er vänner här på nätet. Ovärderligt! Tack Akna och Sweet Home Hartford!


I uppgiften ingår att läggaupp en bild på något som betyder mycket. Det är ju inte helt enkelt eftersom jag bloggar anonymt. Så det får bli en favorit i repris: Mina fyra graviditetstest! :-)


Sen skulle man skriva om tre saker som står en nära: 1) Först, störst och för alltid är min man! Vi är så starkt sammansvetsade och tack och lov har förhållandet inte tagit skada av vår IVF resa. Om något är vi ännu starkare tillsammans nu. Älskar dig! 2) Fotboll - Det kanske låter konstigt men genom min kärlek till fotboll och till mitt lag så har jag fått flera nya nära vänner. Dessutom är det ett perfekt möjlighet att fly vekrligheten när livet är tungt och man behöver få bara vara. 3) Min närmsta vän och hennes son. När barnlösheten är som jobbigast kan det vara tufft att träffa barn. Men inte min goding! Min vänninas barn har en alldeles egen stor plats i mitt och min mans hjärta och har haft det sedan han föddes.

Till sist är det dags att skicka vidare awarden till fem bloggar. Det finns många fina bloggar som är värda en award men jag har valt några härliga tjejer som jag följt från början i IVF-blogg-världen: Joanna, Anna, Jean Quidote, Kix och Miss S.

2 kommentarer:

  1. Tusen tack, kära du! Jag fick dock samma award för en vecka sen, så jag tror inte jag gör om uppgiften! Dock tackar jag ödmjukast och blev väldigt glad att jag fick den av dig! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tackar också ödmjukast! Jag ska dock göra hemläxan men sparar det till helgen så jag gör den ordentligt :)
    Kram

    SvaraRadera