lördag 31 juli 2010

Skönt med färre sprutor

Igår kväll började mensen så nu får jag gå ner på en spruta om dagen vilket ska bli himla skönt. Visserligen har jag inte haft några större problem med dem men det är så himla bökigt att försöka ta spruta på jobbet när jag jobbar dagpass. På måndag ska jag ringa kliniken och få fortsatt plan.

Fortfarande inga större biverkningar. Jag har varit galet trött sedan jag började ta dem så jag misstänker att det är pga sprutorna. Trots att jag sovit lite mer (normalare) än jag brukar så känns det varje dag som om jag inte fått sova alls och jag skulle behöva "vila middag" en två-tre gånger om dan. Igår var jag dessutom galet lättirriterad men det kan ju vara vanliga PMS symptom. Eller får man inte såna om man nedregleras? Vad vet jag, men hur som helst är det här (så här långt) mycket lättare än jag föreställt mig.

Om drygt två veckor är det dags för mig o sambon att säga Ja till varandra! (Bara inte behandlingar etc sätter käppar i hjulet). Min ring har vi hämtat och den är jättefin, stället vi ska gifta oss på är jättefint och de har bra alternativ om det skulle vara så att vädret bråkar. Längtar!

1 kommentar:

  1. MEn man får ju GRATULERA till bröllopet, lite i förskott! Så härligt, ni prickar ju kanske VÅR bröllopsdag 8/8???

    VArm Kram Ninna

    SvaraRadera