torsdag 23 september 2010

Mycket på gång...

Om knappt en månad är det dags för bröllop för en av mina käraste vänner. Jag har sett fram emot det länge! Just nu börjar jag dock känna mig lite stressad! Håller på att göra en present till brudparet-har gjort en hel del men det är också en hel del kvar. Möhippan närmar sig och därhar jag en del uppgifter som ska förberedas. Ska läsa en text på vigselceremonin som jag gärna vill lära mig utantill. Ska också hålla tal och det ska plitas ihop så det blir riktigt bra. Jag måste leta upp något att ha på mig - har ju inte kunnat leta tidigare eftersom jag fåfängt hoppades på att ha åtminstone en liten gravidmage (nu är det bara min vanliga tjockmage). Ovanpå det har vi en massa att göra hemma, föräldrarna ska flytta och där ska vi såklart hjälpa till och vi har ett dop och en stor fest att gå på innan också. Och mitt i den smeten ska jag alltså dra igång process med facket på jobb och göra ett FET...

Med detta sagt känns det riktigt smart att jag sitter och skriver på bloggen eller hur?
Dags att få tummarna ur tror jag!

1 kommentar:

  1. Det låter onekligen som att du har mycket att hinna med den närmaste tiden, men samtidigt var det många punkter som du rimligtvis borde längta till (ja, kanske skitbråket med jobbet då). Och när det är mycket som är på gång, brukar ju tiden gå fort och du glömmer allt skit. Sedan knackar FET på dörren. Sen bara jippie! Så klart! :)

    SvaraRadera