fredag 10 juni 2011

Inbillning eller något på gång?

Man kan bli knäpp nä rman går och väntar och har för mycket tid att känna efter och tänka. Sen igår tycker jag att det börjar kännas och spänna lite mer neråt underliv och ljumskar, lite som mensvärk typ. Men det kan mycket väl vara så att jag känner det bara för att jag läst att det är så förvärkar känns...

Känsliga läsare bör kanske hoppa över detta avsnitt: jag har också läst att för många så är ett av de första tecknena på att förlossningen är i antågnade att deras magar blir "oroliga", man blir helt enkelt lös i magen eftersom det är meningen att tarmen ska tömmas. Detta har också satt igång. Eller har jag helt enkelt ätit något olämpligt och inbillar mig bara även angående detta?

Träffade familjen igår och både mamma och jag sa då att vi hade en känsla av att det blir i helgen det händer. Å andra sidan så har två andra släktingar varit stensäkra på två helt andra datum som såklart redan har passerat.

Knäpp eller bara otålig och förväntansfull? Döm själva!

1 kommentar:

  1. Spännande, det låter som om det kan vara något på gång snart!

    SvaraRadera